Együttműködünk

IDÉN IS A MIHŐ-É A LEGJOBB ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

IDÉN IS A MIHŐ-É A LEGJOBB ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
2020 után ebben az esztendőben is több kategóriában jeleskedett a MIHŐ csapata a Mesterfutam – Ügyfélszolgálatok Rangadóján.
Idén is a Miskolci Hőszolgáltató Kft. (MIHŐ) csapata bizonyult a legjobbnak a Mesterfutam – Ügyfélszolgálatok Rangadóján. A versenyt szeptember hatodika és nyolcadika között rendezték meg Debrecenben, azon összesen kilenc távhőszolgáltató cég csapata indult el, ebben a mezőnyben lett a legjobb a miskolciak csapat. A nyertes csapat tagjai – Batta Krisztina, Hernádiné dr. Bónis Tímea és Kopcsóné Szotiropulosz Renáta – felkészültségüknek és tárgyi tudásuknak köszönhetően remekeltek a megmérettetésen.
 
 - A verseny három részből állt, az első egy szituációs feladat volt, ezt azt jelentette, hogy egy színész játszotta el az ügyfelet, és az ő problémáját kellett megoldani, amire maximum öt perc állt rendelkezésre  – mondta el lapunknak Batta Krisztina, aki kiemelte, ezt a feladatot kizárólag a neki, vagyis a miskolci csapatnak sikerült megoldaniuk.
 
Ezen kívül egy panaszos levélre is megfelelő választ kellett adniuk, illetve egy negyven kérdésből álló tesztet is meg kellett oldaniuk a versenyzőknek – ezt már Kollárné Molnár Ildikó, a MIHŐ ügyfélszolgálati főelőadója nyilatkozta.
 
„A versenyen a négy elérhető elismerésből, hármat a miskolci hőszolgáltató csapata hozott el, így a "Legjobb Ügyfélszolgálat Díja", a "Legjobb Személyes Ügyfélszolgálat Díja", és a Legjobb Tesztírók Díja is a miénk lett – mondta el a főelőadó, aki elismerését fejezte ki a nyertes csapat tagjainak.
 
A Magyar Távhőszolgáltatók Szakmai Szövetsége több mint ötven tagvállalatot foglal magába, nagy hangsúlyt fektetnek a fejlődésre, amelynek egyik eszköze a Mesterfutam verseny.
 
Korózs András, a MIHŐ ügyvezető igazgatója felidézte, a megmérettetést legelőször 2020-ban rendezték meg, akkor is a miskolci távhőszolgáltató csapata végzett az első helyen. Az eredmények birtokában váltak jogosulttá arra, hogy a 2021-es rangadót a cégük rendezhesse. Az ügyvezető fontosnak nevezte azt, hogy a szakmában dolgozók folyamatosan frissen tartsák tudásukat, és ezt az ilyen versenyek is segítik.
 
- Fontos másrészt azért is, mert minden megmérettetés alkalom arra, hogy a tudásuk frissítése mellett találkozzanak a társcégek munkatársaival, eszmét cseréljenek, meglássák, hogy mások hogyan kezelik ugyanazokat a problémákat. Meggyőződésem, hogy ez nagyban segíti a szakmai munkát nemcsak a MIHŐ-nél, hanem más vállalatnál is – tette hozzá.